2011. dec 14.

A nyilvánosság, mint hatalmi ág

írta: Igekötő
A nyilvánosság, mint hatalmi ág

Néha harcba kell szállni, különösen, ha olyan dolgot akarnak lenyomni a torkunkon, ami kicsit sem demokratikus, kicsit sem emberi, kicsit sem környezettudatos. Ez az írás egy helyi népszavazást beharangozó, „tényfeltáró” kiadvány „margójára” készült.

Társkeresés

Arra gondoltam, itt az ideje, hogy közelebbről is megismerkedjünk. És mivel Te nem nagyon iparkodtál, úgy döntöttem, megteszem én az első lépést. A barátaim egyszerűen Népszavazásnak szólítanak. Idén töltöm a 18-at, de még sok helyzetben nagyon gyereknek érzem magam. Persze alapvetően jó a kapcsolatom a felnőttekkel, de nem mindig értek velük szót. Általában a kommunikációmmal vannak problémák.  Néha nem értik mit kérdezek, néha pedig én is belátom,- persze csak utólag- hogy butaság volt kíváncsiskodnom. Alapvetően érdeklődő, nyitott típus vagyok, de nem szeretem a felesleges kérdezősködést, mindig a lényegre török. Ennek ellenére társasági lényként emlegetnek. Szeretem, ha sokan vesznek körül, ha nem így van, kifejezetten eredménytelennek érzem magam. Emellett igazi sportember vagyok, imádom mozgósítani a környezetem.  Lételemem a demokrácia. Mottóm: „A gonosz diadalához csak annyi kell, hogy a jók tétlenek maradjanak”.

 Kedvenc édességem a képviselő fánk.  A legkedvesebb zeném az Illéstől a Ne gondold…

Még a padokat koptatom politológia-népművelés szakon, tudom, hogy mindig van, mit tanulni. Általában próbálok konstruktív lenni, és szerintem egész jó a problémamegoldó készségem.

És hogy milyen a zsánerem? Háát, mindenek előtt okos, friss és gyorsgondolkodású, nyitott, tájékozott és egyenes.Szociálisan érzékeny, képes nem csak magával foglalkozni. Érdekli a körülötte zajló világ.

Szeret beleszólni a dolgokba. Mindig van véleménye. Igazi vezér, Ő akarja irányítani a sorsát.

Fontos, hogy neki is alapérték legyen a környezetvédelem, és a korrektség is, hiszen csak tiszta lapokkal érdemes játszanunk.

Tudom, hogy kicsit magasra tettem a lécet, na de én sem vagyok akárki, egy ízig -vérig Népszavazás csak felelősségteljes partnerekkel állhat szóba.

Kicsit utánad is nyomoztam, tudom, például, hogy dabasi vagy (mást is, de azzal most nem villognék), és arra gondoltam, hogy találkozhatnánk.  2008. július 6-án Dabasra látogatok, szóval, ha szimpatikusnak találsz, és lenne kedved megismerni, fussunk össze. Nagyon számítok Rád, különösen, ha megfelelsz az elvárásaimnak.  Várni foglak!lilavirág.jpg

 

Jelige: Ahol boldogság van, ott boldogság van, nem csak a puskacsőben… nem csak a füst-sötétben…

Szólj hozzá

forradalmár